خدمات جامع بازاریابی و برندینگ استراتژیک

  • ارائه انواع خدمات برندینگ و برندسازی
  • ارائه استراتژی ها و پلن های برندینگ در هر دو حوزه خدمات و محصول
  • ارائه خدمات برندینگ همگام و همراه با کمپین ها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی پلن ها و برنامه های ریبرندینگ
  • خدمات ویژه طراحی لوگو در استراتژی برندینگ و ریبرندینگ

خدمات جامع بازاریابی و برندینگ استراتژیک

  • ارائه انواع خدمات برندینگ و برندسازی
  • ارائه استراتژی ها و پلن های برندینگ در هر دو حوزه خدمات و محصول
  • ارائه خدمات برندینگ همگام و همراه با کمپین ها و استراتژی های دیجیتال مارکتینگ
  • طراحی پلن ها و برنامه های ریبرندینگ
  • خدمات ویژه طراحی لوگو در استراتژی برندینگ و ریبرندینگ

توسعه یک استراتژی برندسازی اختصاصی

برمبنای نتایج مرحله پژوهش و تحلیل، یک استراتژی برندسازی بلندمدت ایجاد می‌کنیم که منحصراً تعهد، شخصیت و جایگاه مطلوب برند شما را با تعیین نقاط ضعف و سرمایه‌گذاری روی نقاط قوت، مشخص می‌کند. این استراتژی در برنامه جامع بازاریابی کارفرما برای هماهنگ‌ شدن با اهداف بلندمدت برندینگ با اهداف کوتاه‌مدت بازاریابی، به کار گرفته می شود. 

مشاوره تخصصی برندیگ

با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید

توسعه یک استراتژی برندسازی اختصاصی

برمبنای نتایج مرحله پژوهش و تحلیل، یک استراتژی برندسازی بلندمدت ایجاد می‌کنیم که منحصراً تعهد، شخصیت و جایگاه مطلوب برند شما را با تعیین نقاط ضعف و سرمایه‌گذاری روی نقاط قوت، مشخص می‌کند. این استراتژی در برنامه جامع بازاریابی کارفرما برای هماهنگ‌ شدن با اهداف بلندمدت برندینگ با اهداف کوتاه‌مدت بازاریابی، به کار گرفته می شود.  

مشاوره تخصصی برندیگ

با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید

اجرای پروژه های یکپارچه و استراتژیک برندینگ و برندسازی

کارفرما به بیشتر دیده شدن و شناخته شدن برندش از سوی مشتری نیاز دارد. در واقع، کارفرما به اصلاح رویکرد بازاریابی‌اش جهت متمایز شدن از رقبا و نیز پشتیبانی بهتر از موقعیت خود به عنوان یک رهبر در صنعت نیاز دارد. بااین‌حال، فقدان اقدامات بازاریابی باثبات و مستمر از سرعت روند دستیابی با این اهداف کاسته است.
کارفرما می‌خواهد برنامه برندسازی‌اش را در راستای موارد زیر، بروزرسانی می‌کند:
• ایجاد شناخت و اعتبار با مشتریان جدید و بهبود نرخ تبدیل
• هماهنگ‌سازی اقدامات بازاریابی، ارتباطی و روابط عمومی برای ثبات بهتر در برندسازی
• متمایزسازی برند کارفرما از رقبایش جهت ایجاد یک پایگاه مشتریان وفادار
بدون استفاده مستمر از یک استراتژی برندسازی، کارفرما ریسک از دست دادن مشتریان خریدار و فروش احتمالی را به رقبایش باید به جان بخرد؛ رقبایی که رویکردهای بازاریابی مشخص و مدون‌تری دارند. ایجاد یک برند قوی برای رشد و ماندگاری بلندمدت برند کارفرما ضرورت دارد.

اجرای پروژه های یکپارچه و استراتژیک برندینگ و برندسازی

کارفرما به بیشتر دیده شدن و شناخته شدن برندش از سوی مشتری نیاز دارد. در واقع، کارفرما به اصلاح رویکرد بازاریابی‌اش جهت متمایز شدن از رقبا و نیز پشتیبانی بهتر از موقعیت خود به عنوان یک رهبر در صنعت نیاز دارد. بااین‌حال، فقدان اقدامات بازاریابی باثبات و مستمر از سرعت روند دستیابی با این اهداف کاسته است.
کارفرما می‌خواهد برنامه برندسازی‌اش را در راستای موارد زیر، بروزرسانی می‌کند:
• ایجاد شناخت و اعتبار با مشتریان جدید و بهبود نرخ تبدیل
• هماهنگ‌سازی اقدامات بازاریابی، ارتباطی و روابط عمومی برای ثبات بهتر در برندسازی
• متمایزسازی برند کارفرما از رقبایش جهت ایجاد یک پایگاه مشتریان وفادار
بدون استفاده مستمر از یک استراتژی برندسازی، کارفرما ریسک از دست دادن مشتریان خریدار و فروش احتمالی را به رقبایش باید به جان بخرد؛ رقبایی که رویکردهای بازاریابی مشخص و مدون‌تری دارند. ایجاد یک برند قوی برای رشد و ماندگاری بلندمدت برند کارفرما ضرورت دارد.

چرا برندینگ برای هر کسب و کاری یک ضرورت است؟

روند پژوهش، گسترش و بکارگیری مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی متمایز در سازمان شما با این هدف که مصرف‌کنندگان بتوانند برندتان را به محصولات و خدمات‌تان ربط دهند را برندینگ می گویند. محصولات هرگز فقط یک محصول نیستند، کوکاکولا چیزی بیش از یک نوشابه خشک‌وخالی است. عالیس دیگر فقط یک دوغ خوشمزه نیست. نوین‌چرم چیزی بیش از کیف و کفش چرمی درجه یک است و مای نیز صرفاً یادآور میز آرایش خانم‌ها نیست.تعامل با این محصولات منجر به کسب تجربه می‌شود و ما نیز بر اساس تجربه‌ ذهنی که از آن‌ها داریم خرید می‌کنیم. همچنین شرکت‌هایی که این محصولات را تولید و بازاریابی می‌کنند می‌دانند دقیقاً می‌خواهند هنگام خرید (یا مدنظر قرار دادن آنها به عنوان گزینه هایی برای خریدهای بعدی) چه تجربه‌ای داشته باشید. دقیقاً به همین دلیل است که شرکت‌ها اقدام به خلق برند می‌کنند. شرکت‌هایی که برندهای قوی تولید می‌کنند می‌دانند برندشان به چه چیزی نیاز دارد تا بتواند همه‌جا گسترده شود؛ از نحوه نگارش کپشن‌های اینستاگرام گرفته تا ترکیب‌بندی رنگ، آخرین تبلیغ بیلبوردی‌شان یا موادی که در بسته‌بندی محصولات از آن استفاده می‌کنند همه و همه کاملاً فکر شده است. آن‌ها می‌دانند نامی که روی محصولات می‌زنند چیزی بیشتر از یک برچسب است. نتیجه این است که این برندها در بین صف بلندبالایی از گزینه‌های دیگر کاملاً شناخته‌شده، محبوب و منتخب هستند. چه کسی است که چنین چیزی نخواهد؟ ما هم در آژانس تمام خدمات تبلیغات خلاق مهرگان ، همین را برای برند خودمان می‌خواهیم. به همین علت قصد داریم تا در این مقاله به شما آموزش دهیم چگونه برندی قوی خلق و مدیریت کنید تا به کسب‌وکارتان کمک شود، مورد تحسین قرار گیرد، در یادها بمانید و از رقبا پیشی بگیرید. 

چرا برندینگ برای هر کسب و کاری یک ضرورت است؟

روند پژوهش، گسترش و بکارگیری مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی متمایز در سازمان شما با این هدف که مصرف‌کنندگان بتوانند برندتان را به محصولات و خدمات‌تان ربط دهند را برندینگ می گویند. محصولات هرگز فقط یک محصول نیستند، کوکاکولا چیزی بیش از یک نوشابه خشک‌وخالی است. عالیس دیگر فقط یک دوغ خوشمزه نیست. نوین‌چرم چیزی بیش از کیف و کفش چرمی درجه یک است و مای نیز صرفاً یادآور میز آرایش خانم‌ها نیست.تعامل با این محصولات منجر به کسب تجربه می‌شود و ما نیز بر اساس تجربه‌ ذهنی که از آن‌ها داریم خرید می‌کنیم. همچنین شرکت‌هایی که این محصولات را تولید و بازاریابی می‌کنند می‌دانند دقیقاً می‌خواهند هنگام خرید (یا مدنظر قرار دادن آنها به عنوان گزینه هایی برای خریدهای بعدی) چه تجربه‌ای داشته باشید. دقیقاً به همین دلیل است که شرکت‌ها اقدام به خلق برند می‌کنند. شرکت‌هایی که برندهای قوی تولید می‌کنند می‌دانند برندشان به چه چیزی نیاز دارد تا بتواند همه‌جا گسترده شود؛ از نحوه نگارش کپشن‌های اینستاگرام گرفته تا ترکیب‌بندی رنگ، آخرین تبلیغ بیلبوردی‌شان یا موادی که در بسته‌بندی محصولات از آن استفاده می‌کنند همه و همه کاملاً فکر شده است. آن‌ها می‌دانند نامی که روی محصولات می‌زنند چیزی بیشتر از یک برچسب است. نتیجه این است که این برندها در بین صف بلندبالایی از گزینه‌های دیگر کاملاً شناخته‌شده، محبوب و منتخب هستند. چه کسی است که چنین چیزی نخواهد؟ ما هم در آژانس تمام خدمات تبلیغات خلاق مهرگان ، همین را برای برند خودمان می‌خواهیم. به همین علت قصد داریم تا در این مقاله به شما آموزش دهیم چگونه برندی قوی خلق و مدیریت کنید تا به کسب‌وکارتان کمک شود، مورد تحسین قرار گیرد، در یادها بمانید و از رقبا پیشی بگیرید.  

سایر خدمات ویژه برندینگ

  • ارائه خدمات برندینگ و برندسازی در مدیاها و رسانه های مختلف توسط تیم طرحریزی و اجرای پلن های حرفه ای برندینگ رسانه ای
  •  
    ارائه خدمات ویژه برندسازی شرکتی
  •  
    خدمات برندسازی شخصی در اینستاگرام
  •  
    ارائه خدمات برندینگ و برندسازی در انواع و اقسام صنایع (مواد غذایی، صنایع دستی، پوشاک، صنعت ساختمان، صنعت بیمه، صنایع کوچک و …)
  •  
    امکان عقد قراردادهای کوتاه، میان و بلندمدت
  •  
    ارائه خدمات ویژه برندینگ محصولات کشاورزی و مقاصد گردشگری 

سایر خدمات ویژه برندینگ

  • ارائه خدمات برندینگ و برندسازی در مدیاها و رسانه های مختلف توسط تیم طرحریزی و اجرای پلن های حرفه ای برندینگ رسانه ای
  •  
    ارائه خدمات ویژه برندسازی شرکتی
  •  
    خدمات برندسازی شخصی در اینستاگرام
  •  
    ارائه خدمات برندینگ و برندسازی در انواع و اقسام صنایع (مواد غذایی، صنایع دستی، پوشاک، صنعت ساختمان، صنعت بیمه، صنایع کوچک و …)
  •  
    امکان عقد قراردادهای کوتاه، میان و بلندمدت
  •  
    ارائه خدمات ویژه برندینگ محصولات کشاورزی و مقاصد گردشگری