بازاریابی شبکه های اجتماعی به فعالیت خلق محتوا برای تبلیغ کسبوکار و محصولاتتان در پلتفرمهای مختلف رسانههای اجتماعی مثل فیسبوک، اینستاگرام و توییتر گفته میشود. محتوای یکتای شما باید متناسب با پلتفرم خاصی تغییر کند که محتوا را در آن به اشتراک میگذارید تا به تقویت مکالمات و افزایش آگاهی برند کمک کند.
بازاریابی محتوا تماماً در مورد رویارویی با مخاطب و مشتریان هدف درجایی است که حضور دارند و بهطور اجتماعی با یکدیگر و برند شما در حال تعاملاند.
اگرچه بازاریابی شبکه های اجتماعی بهطورکلی بهطور خارقالعادهای برای رشد تجارت شما ارزشمند و مفید است اما راهبرد شما بر اساس نوع شبکهی اجتماعی که مخاطبانتان در آنوقت میگذرانند متفاوت خواهد بود.